woensdag 9 mei 2007

Hoopje

Jawel, ons jongste dochtertje van net 3 heeft haar eerste hoopje op het toilet gedaan ;o)) "Mamma is héél trots op jou" wist ze me te vertellen. En daar had ze natuurlijk gelijk in!
En nu, nee, geen foto van het hoopje maar een foto van 'iets anders'. Dit is een vervolg op het berichtje wat hier onder staat... het vlees uit de vriezer. Het ene pakje was kipfilet. Het andere pakje was iets anders. Donker vlees, ik hoopte op rund. Maar het ontdooide wel heel snel, dat kon eigenlijk geen vlees zijn. Ik heb het uit het zakje op een diep bord gedaan en met de vork kon ik er heel makkelijk doorheen roeren. Het was niet vloeibaar, maar ook zéker niet erg vast. En het zag er ook niet erg smakelijk uit. Heel voorzichtig durfde ik eraan te ruiken. Best fris eigenlijk. Banaan volgens mij. Wáárom zou ik toch in hemelsnaam zo'n bananenprut invriezen?! Maar ja, wat nu? Ik ben niet echt iemand van de weggooi. In een broodje verwerken zonder het tegen iemand te zeggen? Ik denk dat dat het beste is. Hihi, wel een beetje stiekem, en dat is best spannend ;o) Mijn oudste dochter liep er al langs en keek er met een lange neus naar. Al wijzend zei ze "Dát eet ik niet hoor!" Haha, we zullen zien ;o) Geniepig he?

2 opmerkingen:

Brenda zei

Oh getsie, het ziet er echt smerig uit zeg! Ik zou het weggooien, maar ik heb daar sowieso niet zo'n moeite mee. Door een brood zou ik het niet doen, straks kan je het hele brood weggooien.
Nou succes drmee!

Lien zei

Mooie combi dat hoopje van je dochter en dat bord vol drab! Lijkt mij toch niet helemaal meer bruikbaar, ik ben het met Brenda eens, ik zou het waarschijnlijk ook weggooien, dat wordt geen mooi brood en of het lekker zou worden.???? ben benieuwd wat je er wel of niet van bakt.