woensdag 14 februari 2007

Valentine

Ja, het is Valentijnsdag en ik ben een Valentijnscake aan het bakken. In een hartjes-vorm. Wat klef eigenlijk. Ik bedoel, ik heb geen geheime liefde, ik doe het gewoon omdat ik vind dat ik nu een excuus heb om een lekkere chocoladecake te bakken. Ik voel me een klein kind dat straks stiekem wat gaat snoepen. En wie hou ik nou voor de gek? Mijn coach van de Weight Watchers? Welnee. Het is immers niet háár verantwoording. Nee, ik hou gewoon mezelf voor de gek. En lékker dat dat is!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

echt wel lekker die cake mam;)
en al die broden zijn ook lekker
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!
van Douwe (een van haar kids

Levine zei

Hoi Ellen,

Ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan als jij: een overheerlijke voor de lijn zeer foute chocoladecake gebakken. Heeerlijk!