donderdag 15 februari 2007

Ai...

De bouw schiet op. Foto's hebben we wel maar je kunt er niet goed op zien hoe het nou wordt. Dan krijg je een foto van een kamertje met gipsblokken muren en dan zet ik erbij dat het om de badkamer gaat. Tsja...
Waar ik vanmiddag misschien wel een foto van ga maken, is van de houtkachel. Ik weet het nog niet zeker, ik weet niet of ik wel durf te kijken. Het is namelijk niet helemaal goed gegaan. Zoals je weet gaat de houtkachel overdag aan zodat de Fransmannen op temeratuur kunnen blijven. Gisteren na het werk ging Rob even in de woning kijken. Hij rook iets. Anders dan anders. Even zoeken en tot zijn grote schrik zag hij een half gesmolten schoen over de kachel heen hangen. Nu had 1 van de mannen de schoenen nat gehad en die op de kachel gezet. Het vuur in de kachel was uit en hij is naar huis gegaan. Het vuur was wel uit, maar de kachel was natuurlijk nog wel gloeiend heet. En die zolen zijn dus gesmolten. Wat ontzettend fijn dat Rob er was. Stel je voor, ons hele nieuwe stekkie in rook op te zien gaan. De Fransman deed er heel luchtig over toen Rob hem belde. Och, dat kwam wel goed. We zullen het zien. Ik wil even kijken of ik er een foto van kan nemen. Vanmiddag zijn ze er toch niet dus kan ik even rustig bekijken hoe ernstig het is. Gisteren toen Rob ging kijken was het donker en kon hij niet goed foto's nemen. Ik hoop echt dat het meevalt. Want als het schoon gemaakt moet worden dan weet ik niet hoe de heren dat willen gaan doen. Met een schroevendraaier het rubber tussen de kiertjes uit krassen ofzo? Allemaal rampsenario's spoken door mijn hoofd.
Wordt vervolgd dus...

VERVOLG:

En hier is de foto dan, oh jongens, dat gaat toch nooit meer goed komen? Dit is niet leuk.

En zo zien de schoenen er nu uit. Ook zonde van die schoenen.







Maar die kachel... Die hebben we potverdikkie nog wel overgenomen toen we het huis kochten.

1 opmerking:

Levine zei

O Ellen, wat een ramp en wat zonde (niet van die schoenen, die koop je zo weer nieuw). Verzekering inschakelen!