vrijdag 6 april 2007

De keuken enzo

Hiep hiep hoeraaaa, de keuken is vandaag aangekomen! Hij is nog niet geplaatst hoor, zover is het nog niet. Maar hij is er wel! In een prachtige blauwe kleur. Die kleur kan ik niet laten zien omdat we de keuken nog zo lang mogelijk ingepakt laten. Ergens zag ik wel een randje blauw, maar toen ik daar een foto van wilde maken, zag ik dat de kleur zó anders werd, dat sloeg echt nergens op. Misschien als er een stukje keuken uitgepakt is, dat het dan beter gaat. Het is in ieder geval een kleur blauw die mij aan Frankrijk doet denken. Aan de Provence. Het is geen lavendel lila, maar wat pittiger. Lekker fris. Eens kijken of er niet een foto bij zit waar misschien stiekem tóch een randje te zien is... Ja, gevonden. Misschien moet je even dubbel klikken op de foto om hem te vergroten. En dan, jemig, hoe leg ik dat uit... vooraan zie je de zwarte spoelbak en dan rechts daarboven, tussen de 3 opstaande dingen rechts op de foto en het ding links daarvan. Daar zie je een streepje. En als het je niet lukt om te vinden, dan zul je geduld moeten hebben, sorry ;o)



En hier.... hier issie dan! Mijn BEAUTY... Mijn nieuwe oven! Zo moet hij eruit zien als de verpakking er af mag.En dan heb ik ook nog een foto gemaakt van de badkamer en het toilet. Ik moet zeggen, dat is knap lastig. Van de badkamer dan. Omdat er een raar hoekje in zit. Niet raar, maar lastig voor op de foto. Een filmpje, dat zou de oplossing zijn ;o) Misschien dat ik morgen wat beter foto's kan maken. Met wat meer geduld en niet net op het nippertje zoals vandaag... Als je de deur binnenkomt, kun je meteen links een sleufje in zeg maar. Daar komen 2 douchekoppen. Rechts is een lekker ligbad. Je ziet links nog net het randje van de douche ingang. Hee, ik zie mezelf weerspiegelen in de tegels, haha! Achter mij is de achterdeur die open staat, vandaar dat licht denk ik. En waar je mijn weerspiegeling ziet, komt het wastafelmeubel. Dat staat op dit moment opgeslagen in mijn huisje. Voor de aardigheid nog even een foto van het huisje. Niet van de badkamer die daar opgeslagen staat, domweg omdat ik daar geen foto van heb...
En dan nu het toilet:
Links van het toilet zie je nog een stukje van onze slaapkamer. Jaja, badkamer en slaapkamer op de begane grond. Onze oude-dag-voorziening, haha! En rechts van het toilet nog een klein stukje van de achterdeur.
Nu ga ik stoppen en even lekker 'banken' met mijn lief ^-^

4 opmerkingen:

Lien zei

Het begint hier een beetje te lekker...en het regent niet eens. O nee ik ben het zelf terwijl ik zit te kwijlen over jou fornuis ;D
Wat spannend, ben zo benieuwd hoe het er uitgepakt uitziet! dat stukje blauw kon ik niet echt identificeren (dat wordt waarschijnlijk ook niets met paaseieren zoeken morgen haha), maar gaat er vast fantastisch uitzien. Wat een vrolijke wc, daar ga je voor je plezier straks zitten.

Brenda zei

jeetje wat een mooie oven zeg!

Levine zei

Wat een heerlijk gevoel moet dat geven al die nieuwe spullen. Ben heel benieuwd naar je keuken en naar dat fornuis.....om verliefd op te worden :-).

Ellen zei

ja dames, ik ben ook helemaal verliefd en in de wolken!! Nu maar hopen dat die laatste loodjes niet ál te zwaar wegen en dat we een beetje rap kunnen verhuizen ;o)