zaterdag 20 januari 2007

Helemaal nieuw

Goed, een weblog. Er zijn al 'ik-weet-niet-hoeveel-mensen' mij voor gegaan, maar voor mij is het helemaal nieuw.
Op mijn weblog wil ik mijn favoriete bezigheden bij gaan houden. Brood bakken is er 1 van. Jam maken en groenten wecken zullen ook zeker aan bod komen. Jam is meer een zomerse gebeurtenis. Het liefst maak ik jam van vruchten die ik zelf geplukt heb. Dat kan uit eigen tuin zijn, maar vlierbessen of bramen uit het bos doen het ook heel goed. Binnenkort gaan we verhuizen en bij het nieuwe huis zit een moestuin van ongeveer 9x5 meter. Wat ben ik daar blij mee!!! Onder het huis is ook een kelder waar ik mooi al mijn weckpotten en jammetjes neer kan zetten. Mijn schoonmoeder weckt zelf ook en ik ben goed aangestoken door haar ;o) Ooit ben ik in een enthousiaste bui "De Jammerie" begonnen. Ik had zoveel potjes jam dat ik ze ben gaan verkopen. Wie weet kan ik daar straks wel mee doorgaan als het seizoen weer aanbreekt. Leuk!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

haaj mam!!
vet coole site man!! helemaal zelf gemaakt?? :oP (A)

lufU!! xx

Sanne

Ellen zei

Haha, nee niet helemaal zelf gemaakt. Dank je wel voor je hulp meis!

Lien zei

Hoi Ellen, leuk weer een nieuwe blog erbij. Kom graag nog eens langs om te kijken wat je allemaal gaat bekofstoven ;-)
groetjes LIEN