woensdag 28 februari 2007

En toen was ik jarig!

Van mijn schoonzusje heb ik onder andere een koekjesmaker gekregen. Op de foto zien de koekjes er donkerder uit dan ze werkelijk zijn, die donkere randen vallen in het echt dus reuze mee ;o)
Ook het boek Boerenbrood van Linda Collister mag ik nu in mijn boekenkast zetten.
Een pannenkoekenmes, een oventhermometer, veel pakken Speltmeel, een siliconen kwastje en een siliconen bakmatje en diverse giften voor bakboeken en de fruitdroogmachine.
Om niet te vergeten, van mijn oudste dochter een bon voor een gezellige dag shoppen of een gezellig beautydagje. Wat ongelooflijk schattig!!!
Kortom, ik voel me weer geweldig verwend en iedereen heeft er veel aan gedaan om die magische grens van 40 jaar wat te verzachten, haha!

1 opmerking:

Lien zei

Van harte gefeliciteerd!!!!
Leuke kado's
Ach 40 is nog maar een begin...hahaha